۲ آبان ۱۴۰۳، ۱۱:۳۷

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری:

تنها سالن کشتی شهرکرد بازسازی می‌شود

تنها سالن کشتی شهرکرد بازسازی می‌شود

شهرکرد-مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از فراهم شدن مقدمات لازم برای تعمیرات اساسی تنها سالن کشتی شهرکرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود سلیمی صبح امروز چهارشنبه در بازدید از سالن کشتی فجر شهرکرد از فراهم شدن مقدمات لازم برای تعمیرات اساسی تنها سالن کشتی شهرکرد خبر داد.

وی با اشاره به جایگاه ورزش کشتی در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: رشته کشتی در استان طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است و توجه به توسعه‌، بهسازی و نوسازی زیرساخت‌های رشته کشتی لازم و ضروری است.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه خانه کشتی شهرکرد بیش از دو دهه تعمیرات صورت نگرفته است، تصریح کرد: عدم تعمیرات و فرسودگی در این سالن ورزشی، تعمیرات اساسی و نوسازی گسترده‌ای را می‌طلبد.

وی با تاکید بر لزوم استانداردسازی امکان ورزشی استان جهت ارائه خدمات مطلوب به ورزشکاران خاطرنشان کرد: امر استانداردسازی سالن‌های ورزشی در راستای تأمین سلامت ورزشکاران مورد توجه ورزش و جوانان استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: خانه کشتی شهرکرد با ایجاد تعمیرات اساسی زیباسازی و بهسازی خواهد شد و مورد استفاده ورزشکاران و علاقمندان به ورزش کشتی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6266116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha